• وبلاگ : مشكات نور (مثل نوره كمشكوه)
  • يادداشت : ديكتاتوري كبير ميرحسين موسوي2
  • نظرات : 5 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    يکي از مهم ترين نکته اي که در پيام امام خميني ( رضوان الله عليه ) به مناسبت شهادت دکتر مصطفي چمران بسيار مورد دقّت است اين ميباشد که حضرت امام در اين پيام فرمودند: چمران عزيز با عقيده ي پاک خالص غير وابسته به دستجات و گروههاي سياسي،و عقيده به هدف بزرگ الهي،جهاد را در راه آن از آغاز زندگي شروع و به آن ختم کرد.


    اين دور انديشي حضرت امام به خوبي نشان داد که بيشتر حوادث تلخ زمان حيات پر برکت ايشان سر از دستجات و گروههاي سياسي در مياورد و به همين خاطر بود که دستور انحلال تنها حزب پاک، يعني حزب جمهوري اسلامي را داد تا چهره ي کثيف ديگر احزاب به خوبي نمايان شود و همچنين چهر ه ي پاک حزب جمهوري اسلامي مخدوش نشود و از همه مهمتر نفوذ برخي از افراد غير پاک به اين حزب از دلايل انحلال آن بود.


    در زمان کنوني و بعد از رحلت حضرت امام تمام حوادث تلخ ازجمله: کوي دانشگاه،قتل هاي زنجيره اي،روزنامه هاي زنجيره اي،توهين عدّه اي از نمايندگان دوره ي ششم مجلس به مقام معظم رهبري ( مدظلّه العالي ) مبني بر نوشيدن جام زهر به مانند امام و... همه و همه سر از دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي اورد.


    حالا خواننده ي گرامي! اگه يه کم سر مبارک را بالا بياري و از بالا به حوادث اخبر و اين اغتشاشات به بهانه ي تقلّب در شمارش آرا رو نگاه کني متوجّه ميشي که همه سر از همين دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي آورد!


    احزاب اگر خوب هم باشند باز هم منافع خودشون رو در نظر ميگيرند نه نظام جمهموري اسلامي ايران را، تنها حزبي که به طور دقيق با نظام جمهوري اسلامي پيش ميرفت همان حزب جمهوري اسلامي بود که نماينده نظام جمهوري اسلامي بود.

    سلام عبدالحسين جان، مقاله‌ي جالبي نوشتي. واقعا براي يك همچين كساني كه با استفاده از مقدسات، درصدد به كرسي نشاندن باطلشان هستند متاسفم.